luni, 25 august 2014

Strada saraciei

Apune soarele pe strada saraciei si dispare,
Undeva-n neant e totul, fara culoare;
Crede-ma ce spun acum, fratioare,
Nu mai suntem tovarasi si chiar nu ma mai doare.
 

Sa ma gandesc la bogatie ? - e doar un rand,
Am o inima saraca, bate parca-i vant;
Sunt intrigat de toti prietenii-astia care m-au vandut...
Si au facut averi de mult. 


Poti sa ai Audi daca nu auzi bine-n strada,
Eu am o rabla fara tabla si-asta o sa vada,
Ca la sfarsitul vietii tu vei fi nefericit,
Iar eu, dupa moarte o sa fiu cel mai iubit.
 

Deschide cerul - priveste cum coboara ingerii,
Fericiti cei milostivi c-aceia se vor milui,
Si daca ai furat candva sa nu te bucuri -
Ca toti vom face plata acolo sus in ceruri.
 

Nu vreau sa fiu mai bun cu voi, chiar nu am de ce;
Ma simt rege ziua, noapte-s un nebun rece,
Va vad in fiecare seara - aceeasi pierde-vara,
Geniul meu urca, al vostru-ncet coboara.

De-ast-am invatat sa nu merg pe carari umblate,
Si-n fiecare dimineata ma trezesc la realitate,
In timp ce voi dormiti bine-mersi pe stanga -

Eu imi aleg cu grija toate caile pe dreapta.


Groza Ciprian, Strada saraciei

Niciun comentariu: