joi, 27 ianuarie 2011

Iubire platonică



Ȋți doresc să zbori ca pasărea
Să`ți ȋnalți aripile spre cer,
Să te uiți la mȃna mea
Cȃnd multe flori eu ȋți ofer.


Un cuibușor din Piatră-Lună
Printre ȋngeri ȋți zidesc,
Să stăm ȋn el ținȃndu`ne de mȃnă
Să`ți cȃnte cȃt de mult eu te iubesc.


Ȋnvață`mă să zbor spre stele
Tu știi-ești splendid heruvim,
Ȋnalță`mi ȋncet, brațele mele
Spre`al tău suflet-un destin.


De ce să plec cu tine sus
Cȃnd sunt un simplu om de rȃnd?
Ȋmi pare rău că nu ți`am spus
Tu ești superioară... eu un muribund.


Rămȃi cu bine ȋn cuibul cel zidit
Ca semn de mulțumire ți l`am oferit,
Mi`ai arătat iubire,
Și poți lua cu tine...
Ce`ai petrecut cu mine,
O simplă, simplă, amintire.


Ȋți doresc să fii ca pasărea
Să zbori suav spre cer,
Să uiți de privirea mea,
Cȃnd multe lacrimi ȋți ofer.



Iubire platonică  , Groza Ciprian

Niciun comentariu: