marți, 1 martie 2011

Scenariu

Mi`am ȋntors privirea după tine
Ȋn zori de zi eu tresării,
Mă uitam dupa a ta privire
Dar tot ce văd e`un fundal gri.


Mi s`a rupt a mea cămașă neagră
Pătată de dor, și de mult scrum,
Și mi`ai lăsat viața amară
Pictată`ntr`un simplu val de fum.


Și am acele gânduri pustii
Despre sentimentul meu... e deja`vu !
Se petrece ȋn acele filme stranii
Ȋn care rolul principal erai doar tu.


Ȋmi derulez ȋncet trecutul vieții mele
Când lângă tine, eram un simplu aerian,
Sărutările tale, de venin erau pline...
Mă amețeai - către cer și lună ȋncet zburam.


Ȋmi doresc să ne revedem cândva
Să te țin de mână pentru ultima oară,
Să hoinărim amândoi noaptea...
Să nu mai știm de`a noastră urmă.


 Scenariu , Groza Ciprian

Un comentariu:

Anne spunea...

Ma intreb cum ar suna aceste versuri pe o linie melodica , cred ca ar fi interesant :) .