sâmbătă, 22 octombrie 2011

De`ar fi să mor



De`ar fi să mor,pentru o noapte
Să plec din lumea mea infimă,
S`ajung în Rai sau poate,
În Iad s`ascult muzica balistică.

De`ar fi să mor măcar o zi
Să cânt lumii doină de uitare,
Că ce`am fost nu voi mai fi
Decât un decor în depărtare.

De`ar fi să mor pentru o seară
Să uiţi de`al meu medieval parfum,
C`am fost un zgomot alb de vară
Într`un cerc desenat cu scrum.

Nu mai aud nici acea orchestră
Ce ieri...de azi,şi până mâine,
Îmi spărgea simpla fereastră
Surzindu`mi entităţile străine.

Trăiesc un chin stigmatic
Ce`mi arde lumea mea de gheaţă,
Al cărei sinapsă`mi stă dogmatic
Privind prin prisma mea alienată.

Sunt doar un trist contemporan
Jucând loteria anotimpurilor mele,
Ce trec cu inflexiune în zadar
Mizând cu afazie şi durere.



De`ar fi să mor , Groza Ciprian

8 comentarii:

Unknown spunea...

Foarte buna poezia ! Nu as putea spune altfel avand in vedere cat semanam ca stil :D !

Mai asteptam si altele !

RobertR. spunea...

Foarte frumoasa poezia.. gg frate.

C.Cristian spunea...

frumos frate :D tine-o tot asa!!!

Unknown spunea...

merci beaucoup.o sa incerc sa vin cu noutati,bineinteles,cand am timp xD

Anonim spunea...

Salut,Cipriane! Am citit poezia,desi nu ma pasioneaza poemele,am facut un mic efort pentru un vechi prieten.
..Shadow

Unknown spunea...

Bun așa. Când am chef / timp, poate mai scriu și altele ...

Marah Rks spunea...

Buna...Ai o leapsa din partea mea:*

Unknown spunea...

:)) oky