marți, 31 iulie 2012

Sonet de vară


Mi-ascund fața, ca să nu mă recunosc.
Mi-ascund gândurile – sunt un parvenit;
Scântei de gheață, în ochii tăi privesc,
Și știi - tu ești tot ce-am mai iubit.

Puteam dansa, în ploaia caldă.
Departe de orice anotimp – amândoi;
Dar acea ploaie, o gasești doar în iarnă,
Când stropii reci, puteam fi doar noi.

Degeaba ascultăm, o tristă melodie.
Suntem niște străini, într-o piesă improvizată;
Degeaba dansăm, pe-o dezordonată coregrafie,
Doar inima-mi alege, partitura potrivită.

Dar acum e vară, degeaba ești romantică.
Nu-mi găsesc solfegiul, din viața mea;
Tot ce-a fost, doar un sonet de vară,
Ce nu se potrivește, cu lirica ta…

Sonet de vară, Groza Ciprian

2 comentarii:

Unknown spunea...

Pot sa spun ca m-ai impresionat. Felicitarile mele.

AlexandraS spunea...

cat de frumos!!!!!!