miercuri, 1 august 2012

Șahul tău


Îți scriam iubire-n palmă, și mă amuz încet,
Că inima-mi strigă și teamă – poate-i doar impuls;
Te țin de mână și-ți șoptesc, culori vii în secret.
E un ansamblu bicromat, noi suntem – dar ți-am spus.

Suntem închiși în lumea ta, un cerc perfect rotund,
Dar vreau să stau puțin departe – în colțul meu;
Căci am și eu a mea lume, și sunt un surdomut.
În ea nu văd și nici nu simt – doar cu inima aud.

Aș vrea să cred că te-am găsit, că tu îmi ești aleasa,
Sunt un pion și mă gândesc,  la nebunul de pe tablă;
Ce nu-mi dă voie să ajung, la regina mea.
Și pentru asta cred c-aș vrea, să fie doar remiză.

Nu am crezut, dar tot ce văd – suntem două culori,
Nu ne atingem, nu vorbim, și rămân fără piese;
A fost un joc și eu ți-am spus, de atâtea ori...
Că ai plecat, eu am pierdut...  fără să îți pese.

Șahul tău, Groza Ciprian

Un comentariu:

Anonim spunea...

Frumosss <3