luni, 25 august 2014

Adu-ti aminte

Gandeste, adu-ti aminte de clipele bune,
Cati dintre noi ne mai putem spune acum pe nume ?
Cu cata ura ne privim cand ne-ntalnim pe strada ?
Cu toate astea, n-am uitat cum eram odata.

Stii bine, astea raman intiparite-n minte,
Stii bine, poate ca amintirile-ti fac zile fripte;
Am gura obosita de-atata durere -
Ca m-am saturat sa urlu singur noaptea in tacere.

De unu singur caut ca sa-mi fie mie bine,
Dar cum sa am incredere ? (-) cand nu am nici in mine;
Printre prieteni falsi care-mi fac mai mult rau, in fine -
Daca-nchid ochii, cine-mi va fi aproape maine ?

Si chiar n-am chef ca sa ma schimb, stii ca asta mi-e felul,
Se-asterne negrul - culoarea dominanta-n tot cartierul;
Si poate n-are rost, dar simt nevoia ca sa-ti spun -
Ca nu imi pasa daca ma privesti cand ne-ntalnim pe drum.



Groza Ciprian, Adu-ti aminte

Niciun comentariu: