luni, 25 august 2014

2'22''

 Doua minute din viata as vrea ca sa-ti rapesc,
Chiar daca stii ca n-as putea sa-ti spun cat te iubesc;
E ceasul doua peste timpul asta marunt ploua -
Si toate astea ma intriga - vreau o viata noua.

 Chiar daca ai plecat candva si asta stiu ca doare,
Chiar daca stiu ca viata asta - e muritoare,
Stiu ca ma privesti din poze, esti o zambitoare -
Stiu ca esti langa mine - se simte asta, oare ?

 22 de ani s-au dus, da` vai ce trece timpul,
Nu-mi caut fericirea ca sa-mi gasesc echilibrul;
E ceasul doua si la minute-arata 22,
Numai eu sunt singur printre picaturi de roua.
 

 Stau diminetile, si ma uit la ceas intr-una,
Alerg dupa timp sa-l prind - da` stiu, e veche gluma;

In oglinda sunt batran parca vad un strain -
Nu ma mai cunosc deloc cu toate ca ma am vecin.

 Am inima pustie si poate sufletu` de lemn,
Cred ca de-aia sunt cam necioplit, da` lasa, asa-i perfect;
Si daca voi nu ma vreti nici eu nu va vreau fiti siguri,
Decat sa fiu ca voi prefer sa am mai multe riduri.

 Ce nu te omoara, te face mai puternic,
Stiam asta pana m-am intalnit cu timpu'-asta nemernic
Care tot ma cearta si-mi spune ca viata-i dura -

Oricum nu conteaza tot ce scot pe gura.


Groza Ciprian, 2'22''

Niciun comentariu: