luni, 25 august 2014

Am auzit

Curge timpul invers in clepsidra asta neagra
Si ce pot face azi va fi pentru o viata-ntreaga;
Zic : n-am umbrit fara rost pamantul,
Ca pun pe foi, intocmai ce-mi dicteaza gandul.
 

Nu vreau s-adun in mine, prea multa rautate,
Ca stiu ca toate visele candva furate-n noapte
O sa fie prea departe printre lumi intunecate
Si-o sa ma impac cu ceasul - ma-ntelege... (poate?).

 
Am auzit ca omul cat traieste, invata,
Da' ce pacat ca pe pamant, are doar o viata;
Si ce s-ar face dac-ar mai trai, inc-o data ?
Stii ca de greseli, nimeni n-o sa se desparta.
 

Am auzit ca un minut dureaza mult prea mult,
Dar e de-ajuns cand bate inima, si o ascult;
Si-am auzit ca viata, dureaza prea putin
Sunt obosit, mai bine-nchid ochii ... amin.



Groza Ciprian, Am auzit

Niciun comentariu: