luni, 25 august 2014

1001

 Mi-ai spus candva ca tu vezi viata doar in alb si negru,
Eu ti-am zis ca nu vezi bine, hai priveste cerul;
Te-am indrumat sa pleci de-acasa ca sa te calmezi,
Stiu ca esti nervos, stiu ca oftezi.
 

Stiu ca muncesti pe rupte, dar nu castigi mai nimic,
Altul trage cu privirea din greu, e obosit;
Ai o viata, nu o mie, si poate de asta,
Ai o mie de fete daca iti dai jos masca.


Mi-ai zis ca pana ieri o asteptai mereu in gara,
De ce dracu' sa-i dai papucii cand e iarna afara ?
Si daca stii ca ti-e mai bine cu inima rupta -
Sa bagi la cap ca ochii care nu se vad se uita.

Mi-ai spus ca uneori dac-avem bani, suntem oameni,
Dar eu zambesc prin haine rupte, si nu-s un nimeni;
Mi-ai zis ca ai rabdare sa te duci in lumea celor drepti,
Asteptarea moarte n-are, dar se merita s-astepti ?

Ca ai o viata, nu o mie, doar asta conteaza,
Si din o mie de ingeri doar unul te vegheaza;
Intr-o inima ce bate cat o mie de persoane,
Tu esti unul la o mie pentru mine fratioare.



Groza Ciprian, 1001

Niciun comentariu: