luni, 25 august 2014

Singur ?

Nu-mi caut nemurirea in sticla de vin, nu-mi place,
Si stii foarte bine, sangele-apa nu se face;
Am mintea linistita, dar pacat ca bate vantul,
Nu am ce sa-ti cer, poate-un bagaj cand plec cu gandul.
 

Am invatat ca mai mereu orice-amintire tre' sa doara,
Si la cat bine am facut - deja e o povara;
Am mai invatat ca poti sa fii frate cu dracu',
Si chiar cand nu te-astepti, crede-ma, te vinde altu'.

Nu vreau sa caut tot ce n-am avut, nu are rost -
Si chiar de-as vrea s-o fac, crede-ma ca sunt un prost;
As vrea sa cred - poate exista, familie perfecta -
Dar de unde-atata lucru, lumea asta-i defecta.

Mereu am incercat, sa aflu adevarul,
Chiar daca de cele mai multe ori, asta-i raul;
Uneori e bine sa nu stii prea multe lucruri,
Si multe din ale tale ganduri pot disparea printre randuri.

Am mai invatat ca Dumnezeu te poate minte,
Si in ziua de azi nu exista dinte pentru dinte;
Toti pentru unul care trage pentru el singur -
Si daca vrei ajutor, nu te cunoaste - te-asigur.

Asta-i morala, ai incredere decat in tine,
Ca nu stii care diavol te va pacali si maine,
Care se poarta normal intr-o noapte
Cand toate-s pacate patate de fapte
Si raul devine probabil un frate
Iar lumea te-njura prin fata sau spate.



Groza Ciprian, Singur ?

Niciun comentariu: